διαβάζεται...
Αναρτήσεις


neolaia syriza galatsiou

xeiropedes-paidia

Του Πέτρου Κατσάκου

Ήταν 1974. Η πρώτη χρονιά της Μεταπολίτευσης με τα περίπτερα να έχουν γεμίσει ξανά εφημερίδες. Ο δάσκαλος της έκτης δημοτικού με φωνάζει στο διάλειμμα, μου βάζει τρεις δραχμές στη χούφτα και μου λέει «πετάξου απέναντι και φέρε μου μια Ελευθεροτυπία». Το μυαλό μου δεν μπορούσε να υπολογίσει την εξωφρενική κατάληξη που θα μπορούσε να έχει αυτή η δίλεπτη αγγαρεία, γιατί πολύ απλά δεν υπήρχε περίπτωση να σκεφτώ πως το ίδιο απόγευμα ο πατέρας μου, ο δάσκαλος και η διευθύντρια του δημοτικού θα κατέληγαν στα γραφεία της Ασφάλειας Προαστίων στον Περισσό.

Δια της υπηρεσιακής οδού ο περιπτεράς, παλιός χαφιές της ασφάλειας από τα χρόνια της χούντας, πήρε τηλέφωνο τον άνθρωπό του στο τμήμα,  από το τμήμα πήραν τηλέφωνο τον πατέρα μου, εγώ απολογήθηκα για το «αμάρτημά» μου και ο πατέρας μου «έδωσε» τον δάσκαλο. Δάσκαλοι, χαφιέδες, μαθητές και μπάτσοι, όλοι μαζί γίναμε ένα μεταπολιτευτικό κουβάρι στην προσπάθεια να…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 674 επιπλέον λέξεις

Συζήτηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Δημοφιλή άρθρα & σελίδες